Müşterilerimizden platin ödülü

Müşterilerinizin şirketiniz hakkındaki görüşlerini nasıl daha objektif bir şekilde değerlendirebilirsiniz? Müşterilerimiz, 1 Ekim 2016 ve 1 Eylül 2017 tarihleri arasında Gartner Peer Insights portalına ürünlerimiz hakkında 199 yorum gönderdi. Uç Nokta Koruma Platformları alanında, müşterilerimizin görüşlerine bağlı olarak 2017 Gartner Peer Insights Customer Choice Awards ödüllerinin bir parçası olan Platin Ödülü’nü aldık.

Müşterilerinizin şirketiniz hakkındaki görüşlerini nasıl daha objektif bir şekilde değerlendirebilirsiniz? Müşterilerimiz, 1 Ekim 2016 ve 1 Eylül 2017 tarihleri arasında Gartner Peer Insights portalına ürünlerimiz hakkında 199 yorum gönderdi. Uç Nokta Koruma Platformları alanında, müşterilerimizin görüşlerine bağlı olarak 2017 Gartner Peer Insights Customer Choice Awards ödüllerinin bir parçası olan Platin Ödülü’nü aldık.

Gartner Peer Insights Hakkında

Gartner’dan bahsedildiğinde akla gelen ilk şey tabii ki şirketin “Magic Quadrants” raporlarıdır. Bu rapor formatının amaçlarından biri, doğru çözümü seçme konusunda müşteriye yardımcı olmaktır. Ancak işletmeler yalnızca analistlerin BT ürünleri hakkında ne düşündüğüyle ilgilenmez. Ayrıca bu çözümlerin gerçek hayattaki kullanıcılarından fikir almak da onlar için önemlidir. Bu nedenle bir yıl kadar önce Gartner farklı bir çözüm sunarak Gartner Peer Insights’ı tanıttı.
 
 

 

Şirket konumunun derecelendirmeye göre değil şirketin bir grafikteki göreli konumuna bakılarak değerlendirildiği Quadrant’ın aksine Gartner Peer Insights’da analistler değil bizzat müşteriler satıcıların BT çözümlerini değerlendirir ve özel bir web sitesinde kendi incelemelerini yayınlar. Ürün kalitesi, satış bölümünün müşteri hizmetleri ve teknik destek masasının profesyonelliği gibi birçok etken nihai dereceyi etkiler.

Bizim çözümümüz Uç Nokta Koruma Platformları kategorisinde değerlendirilmiş ve son kullanıcılar tarafından onaylanmıştır.

Gartner Peer Insights’ın diğer “anket değerlendirmelerinden” farkı nedir?

En önemli fark, güvenilirlik ve şeffaflıktır. Gartner, yalnızca ürünler hakkındaki yorumları toplamaz. Şirket analistleri, yorumların ürünün gerçekten kullanıldığı şirket çalışanları tarafından yazıldığından emin olunmasını sağlar. Yazarların adı hariç tüm materyallere web sitesinden ulaşılabilir.

Gartner, ayrıca farklı sektörlerde iş yapan farklı büyüklüklerdeki şirketlerden ve farklı bölgelerden gelen yorumların göz önüne alınmasını sağlar. Bu sayede yalnızca belirli bir sektöre ve piyasaya yönelik tek amaçlı çözümler üreten şirketlerin dereceye girmesi engellenir. Gartner, şirketlerin büyüklüğüne de özel önem verir. Yazılan yorumların en az yarısı ticari kuruluşların temsilcileri tarafından yazılmalıdır. Peer Insights metodolojisinin ayrıntılarına Gartner web sitesinden ulaşabilirsiniz.

Ayrıca uç nokta koruma platformu için müşteri seçimi ödüllerinin ilk kez verildiğini de vurgulamak isteriz. Yani bu kategoride platin ödülünü alan ilk şirket Kaspersky Lab olmuştur. Bu onur için Gartner’a ve müşterilerimize minnettarız.

Gartner Peer Insights Customer Choice Award Logo’su; Gartner, Inc., ve/veya bağlı kuruluşlarının ticari markası ve hizmet markasıdır ve bu belgede izin alınarak kullanılmıştır. Tüm hakları saklıdır. Gartner Peer Insights Customer Choice Awards; bireysel son kullanıcı müşterilerinin kendi deneyimlerinden yola çıkarak beyan ettiği öznel fikirlerine, Gartner Peer Insights’ta yayınlanan yorumların sayısına, piyasadaki belirli bir satıcının genel derecesine ve http://www.gartner.com/reviews-pages/peer-insights-customer-choice-awards/ adresinde açıklanan diğer kriterlere göre belirlenir ve hiçbir şekilde Gartner ya da bağlı kuruluşlarının görüşlerini yansıtma amacı taşımaz.

BlackOasis APT ve sıfır gün açığından yararlanan yeni hedefli saldırılar

10 Ekim 2017 tarihinde Kaspersky Lab’in gelişmiş açık (exploit) önleme sistemleri, müşterilerimize karşı kullanılmakta olan yeni bir Adobe Flash sıfır gün açığı keşfetti. Güvenlik açığı bir Microsoft Office belgesi ile iletilmekteydi ve son zararlı yük de FinSpy kötü amaçlı yazılımının yeni sürümüydü. Hatayı Adobe’a bildirdik ve onlarda bu hatayı CVE-2017-11292 olarak atadı ve dün sabah bir yama yayınladı:

İpuçları